'לוחמי צדק': ענקית ביטוח מחייבת אברך על עבודה שנויה במחלוקת

    ארי וידר | צילום אילוסטרציה: rick - flickr ויקיפדיה No Comments on 'לוחמי צדק': ענקית ביטוח מחייבת אברך על עבודה שנויה במחלוקת
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאות אלפי ישראלים מבטחים עצמם לדעת בחברות ביטוח שונות לנזקי צנרת ותיקונים לבית. אחת החברות הגדולות בישראל בתחום שירות בנזקי הצנרת הינה חברת שחר נזקי צנרת, אלא שמסתבר שכשאתם מבוטחים בחברת ביטוח, לא בהכרח תצאו נשכרים.

    כך גילה למשל נפתלי ג. שהיה מבוטח בחברת שחר נזקי צנרת, ובהגיע היום הזמין את שירותי האינסטלטור של החברה, לאחר ששכנים התלוננו על נזילות שנובעות כתוצאה מצינור דירתו שבערד.

    אינסטלטור מטעם החברה אכן התייצב בביתו של נפתלי אולם טען, כך מספר נפתלי, כי לא דירתו היא הבעייתית, ועל כן גבה דמי ביקור בסך 120 ש"ח ועזב את הדירה, ללא שלכאורה עשה דבר.

    נפתלי לא יכול היה להישאר עם צנרת בעייתית, ועל כן הזמין אינסטלטור פרטי שגילה כי הבעיה בהחלט מצויה בביתו של הלקוח. הוא ביצע את העבודה לשביעות רצון הלקוח וגבה את המחיר שנקבע.

    כשפנה נפתלי לחברת שחר נזקי צנרת וביקש 120 ₪ בחזרה, מאחר שאיש המקצוע של חברתם לא תיקן מאומה לכאורה, ועל כן נדרש לתיקון פרטי, סירבו בחברה, לדבריו, להחזיר לו את התשלום, וטענו כי היה צריך לעדכנם ולא לתקן באופן פרטי את הנזילה.

    מבדיקת מדור 'לוחמי צדק' עולה כי חברת שחר נזקי צנרת היא לא חברה עמומה. עובדים עמה מרבית חברות הביטוח ובהם כלל, הפניקס, מנורה, הראל ועוד.

    עוד עולה מבדיקת המדור, תמונה מטרידה לפיה, 62 אחוז מהסוכנים העובדים בתחום האלמנטרי ציינו בעבר כי הם עובדים עם חברות לשירותי נזקי צנרת כאשר 39% ציינו כי הם עובדים עם חברת "שחר" שקיבלה את הציון הנמוך ביותר – 3.9 (מתוך 10).

    לאחר פניית מדור "לוחמי צדק" לחברה, קיבל לפתע הלקוח שיחה בה התבשר כי יקבל את כספו בחזרה. תגובת החברה לעומת זאת לא התקבלה. הלקוח הודה נרגשות למדור "לוחמי צדק" ואמר "אני אברך כולל פשוט ובשבילי ה-120 ש"ח הללו, הינם על חשבון האוכל של הילדים שלי".

    נתקלתם גם אתם בעוולה צרכנית? פנו אלינו באמצעות המייל האדום שבראש האתר, מפרטים את המקרה כולל תאריכים וכל מידע רלוונטי, ואנו נפעיל את מדור 'לוחמי צדק' עבורכם.



    0 תגובות